הגיע הזמן לשים סוף לדאגה מלקוחות חדשים:

אתה הולך לצאת עם אסטרטגיית שיווק ותוכנית תוכן
מותאמת אישית, הכוללת הצעת ערך ייחודית שתדע להגיד ביי למתחרים,
אבל לא לפני שתדע למכור לכל אחד, בקלות ומבלי לדחוף ולהרגיש קווץ בבטן.

אתה הולך לצאת עם אסטרטגיית שיווק ותוכנית תוכן
מותאמת אישית, הכוללת הצעת ערך ייחודית שתגיד ביי למתחרים,
אבל לא לפני שתדע למכור לכל אדם, בקלות ומבלי לדחוף ולהרגיש קווץ בבטן.

מוגבל ל-14 משתתפים.

100% התחייבות.

פוצצו לך כבר את הראש, אני יודע.

בין אם הקמת את העסק אתמול או שכבר יש לך קילומטראז',
אם עוד לא העלת חצי סרטון או שהטיקטוק שלך כבר חוגג,
המטרה שלך היא ברורה- לחשוף את העסק לכמה
שיותר אנשים ולמכור להם את השירות שלך.

בין אם הקמת את העסק אתמול או שכבר יש לך קילומטראז', אם עוד לא העלת חצי סרטון או שהטיקטוק שלך כבר חוגג,
המטרה שלך היא ברורה – לחשוף את
העסק לכמה שיותר אנשים
ולמכור להם את השירות שלך.

2 מטרות פשוטות, שבפועל הן
המכשול הגדול של רוב נותני השירותים.

אני לא מחדש לך כאן משהו.
בכל פינה שבה תלך היום תשמע את צמד המילים "שיווק ומכירות".

ההוא צועק לך שאם אתה לא בטיקטוק אתה לא קיים,
ההיא לוחצת אותך שבלי קהילה באינסטגרם אתה גמור,
ואחרים מציירים לך משפך שיווקי מסובך שלא רואים בו את הסוף.

מילים גדולות, הבטחות עצומות ותרחישים מסובכים.
אבל תכלס, בשורה התחתונה, דברים לא עובדים כמו שהיית רוצה.

אני לא מחדש לך כאן משהו.
בכל פינה שבה תלך היום תשמע את צמד המילים "שיווק ומכירות".

ההוא צועק לך שאם אתה לא בטיקטוק אתה לא קיים, ההיא לוחצת אותך שבלי קהילה באינסטגרם אתה גמור, ואחרים מציירים לך משפך שיווקי מסובך שלא רואים בו את הסוף.

מילים גדולות, הבטחות עצומות ותרחישים מסובכים. אבל תכלס, בשורה התחתונה, דברים לא עובדים כמו שהיית רוצה.

בוא נדבר רגע תכלס

אין לך אסטרטגיית שיווק
ותוכן ברורה לתקופה קדימה.

אין מנגנון שיווק שעובד
ומכניס לך לידים בצורה קבועה.

שיחות המכירה שלך מעייפות,
לא צפויות ואחוזי הסגירה נמוכים.

והכי חשוב- אתה לא מכניס את הכסף שהיית רוצה להכניס.

אם אתה רוצה לשים סוף לדאגה מלקוחות חדשים תשאיר פרטים כאן -

בואו נזרוק הכל על הקמפיינר.

מצחיק או עצוב, אבל זה מה שעושים חלק גדול מאותם בעלי עסקים.
אחרי שניסו לבד ודברים פחות עבדו להם, הם מתחילים לעבוד עם
קמפיינר או סוכנות בתקווה שיצילו אותם ויעשו בשבילם את הכל.

יום אחד זה רץ, יומיים דממה, עוד יומיים מקרטע.
אבל המטרה שבשבילה גייסו אותם לא קורית, והתסכול מגיע.

והסיבה היא פשוטה- המטרה של הקמפיינר היא לא
לנהל לך את השיווק. אם אתה כבעל עסק לא מנהל בצורה
נכונה את השיווק והמכירות שלך, אף קמפיינר לא יציל אותך.

שיווק טוב מתחיל הרבה לפני הקמפיינים,
ומכירה טובה מתחילה הרבה לפני הרמת הטלפון.

מצחיק או עצוב, אבל זה מה שעושים
חלק גדול מאותם בעלי עסקים.
אחרי שניסו לבד ודברים פחות עבדו להם, הם מתחילים לעבוד עם קמפיינר או סוכנות בתקווה שיצילו אותם ויעשו בשבילם את הכל.

יום אחד זה רץ, יומיים דממה, עוד יומיים מקרטע. אבל המטרה שבשבילה גייסו אותם לא קורית, והתסכול מגיע.

והסיבה היא פשוטה- המטרה של הקמפיינר היא לא לנהל לך את השיווק. אם אתה כבעל עסק לא מנהל בצורה נכונה את השיווק והמכירות שלך, אף קמפיינר לא יציל אותך.

שיווק טוב מתחיל הרבה לפני הקמפיינים,
ומכירה טובה מתחילה הרבה לפני
הרמת הטלפון.

בתור בעל עסק אתה חייב להבין את כל המערך השיווקי והמכירתי.

להבין את הבידול, הסיפור של העסק, תוכנית השיווק השנתית
ועוד עשרות פרמטרים ולחבר בין כולם.
רק אחרי שיש לך את הכל מול העיניים, אתה ניגש לקמפיינים.

להבין את הבידול, הסיפור של העסק, תוכנית השיווק השנתית ועוד עשרות פרמטרים
ולחבר בין כולם. רק אחרי שיש לך את הכל מול העיניים, אתה ניגש לקמפיינים.

השירות שלך פגז

שלא תבין אותי לרגע לא נכון.
גם השיווק והמכירות הכי גרועים לא מעידים על שירות גרוע.

אני בטוח שהשירות שלך מעולה והערך שאתה נותן הוא עצום,
רק שלא מצאת עדיין את הדרך להראות את זה החוצה בשיווק
ולמכור את זה בצורה נכונה לקהל היעד שלך.

שלא תבין אותי לרגע לא נכון.
גם השיווק והמכירות הכי גרועים
לא מעידים על שירות גרוע.

אני בטוח שהשירות שלך מעולה והערך שאתה נותן הוא עצום, רק שלא מצאת עדיין את הדרך להראות את זה החוצה בשיווק ולמכור את זה בצורה נכונה לקהל היעד שלך.

זו הסיבה שבזמן הזה
המתחרים שלך נותנים בראש.

אתה רואה מתחרים שלך שהתחילו אחריך, אולי אפילו פחות טובים ממך,
ועדיין מתקדמים בקצב הרבה יותר מהיר רק בגלל שיווק ומכירות חזקים.

וזה רק מחזק את התסכול.
זה גורם לך לעבוד עם לקוחות שאתה לא בדיוק רוצה לעבוד איתם,
גורם לך לכעוס על לקוחות, על ספקים, על צוקרברג ועל המתחרים שלך.

אין לי מטרה להפחיד או להלחיץ אותך, אני כאן כדי לעזור.
אבל אני יודע שלפעמים הפחד עובר בך. אתה מבין שהמשמעות
של שיווק ומכירות לא יציבים יכולה לעלות בחיי העסק שלך, לאלץ
אותך לקחת הלוואות ולשקוע בחובות, ואפילו לסגור את העסק חלילה.

המחשבות האלו עוברות בראש, מעלות שאלות, מציפות ספקות
ומטרידות את המנוחה שלך.

אתה רואה מתחרים שלך שהתחילו אחריך, אולי אפילו פחות טובים ממך,
ועדיין מתקדמים בקצב הרבה יותר מהיר רק בגלל שיווק ומכירות חזקים.

וזה רק מחזק את התסכול.
זה גורם לך לעבוד עם לקוחות שאתה לא בדיוק רוצה לעבוד איתם, גורם לך לכעוס על לקוחות, על ספקים, על צוקרברג ועל המתחרים שלך.

אין לי מטרה להפחיד או להלחיץ אותך, אני כאן כדי לעזור. אבל אני יודע שלפעמים הפחד עובר בך.
אתה מבין שהמשמעות של שיווק ומכירות לא יציבים יכולה לעלות בחיי העסק שלך,
לאלץ אותך לקחת הלוואות ולשקוע בחובות, ואפילו לסגור את העסק חלילה.

המחשבות האלו עוברות בראש,
מעלות שאלות, מציפות ספקות
ומטרידות את המנוחה שלך.

"שמעתי כבר הכל"

ברור לי שאני לא הראשון שמדבר איתך על שיווק ומכירות.
אני מניח שיצא לך לשמוע תכנים, לקרוא, להיות בכנסים
וללמוד על שיווק ומכירות בכל דרך אפשרית.
דיברו איתך על אורגני ועל ממומן, על יצירת סרטונים,
על משפכי שיווק, תסריטי מכירה ועוד המון נושאים ותכנים.

מילים יפות, אבל מה הן באמת אומרות?
איך מביאים את כל התוכן ששמעת לידי ביטוי בתכלס בעסק שלך ומייצרים כסף?

ברור לי שאני לא הראשון שמדבר איתך על שיווק ומכירות. אני מניח שיצא לך לשמוע תכנים, לקרוא, להיות בכנסים וללמוד על שיווק ומכירות בכל דרך אפשרית.
דיברו איתך על אורגני ועל ממומן, על יצירת סרטונים, על משפכי שיווק, תסריטי מכירה
ועוד המון נושאים ותכנים.

מילים יפות, אבל מה הן באמת אומרות?
איך מביאים את כל התוכן ששמעת לידי ביטוי בתכלס בעסק שלך ומייצרים כסף?

הבעיה בכל אותם תכנים היא ברורה-
הם יכולים להיות מעולים, אבל לא מותאמים אישית לעסק שלך.

נכון, יש עקרונות שיווקיים ומכירתיים כלליים שתופסים לכל עסק.
אבל כדי שהשיווק והמכירות באמת יעבדו, חייב להתאים אותם אישית לעסק שלך.
חייב לרדת לרזולוציות הכי נמוכות, לחבר בין השיווק והמכירות למודל העסקי
ולבנות תוכנית פעולה אסטרטגית מרמת התוכנית השנתית ועד האלמנטים בסטורי.

נכון, יש עקרונות שיווקיים ומכירתיים
כלליים שתופסים לכל עסק.
אבל כדי שהשיווק והמכירות באמת יעבדו,
חייב להתאים אותם אישית לעסק שלך.
חייב לרדת לרזולוציות הכי נמוכות, לחבר בין השיווק והמכירות למודל העסקי ולבנות תוכנית פעולה אסטרטגית מרמת התוכנית השנתית
ועד האלמנטים בסטורי.

כמה מסובך לעשות את זה נכון?

התשובה היא - בכלל לא.

ויותר מזה, כשבונים פעם אחת תוכנית פעולה אסטרטגית, מבינים
בדיוק מה צריך לעשות ומתי ולא צריך להסתבך כל פעם מחדש.
לא על רעיונות לתוכן, לא על תקציבי שיווק ולא על תסריטי מכירה.

ויותר מזה, כשבונים פעם אחת תוכנית פעולה אסטרטגית, מבינים בדיוק
מה צריך לעשות ומתי ולא צריך
להסתבך כל פעם מחדש.
לא על רעיונות לתוכן, לא על תקציבי שיווק ולא על תסריטי מכירה.

מזמין אותך להצטרף אליי

לסדנת דאבל סקייל

סדנת עבודה פרקטית שתזרים לך לדם את יכולות השיווק והמכירה
ותוציא אותך עם תוכנית פעולה מותאמת אישית ליישום כבר ממחר.

מפגשים

שעות למפגש

נושאים מרכזיים

תוכנית פריצה עוצמתית.

לא תצאו מהסדנה הזו בלי תוכנית פעולה פרקטית ליישום.

מזמין אותך להצטרף אליי

לסדנת דאבל סקייל

סדנת עבודה פרקטית שתזרים לך לדם
את יכולות השיווק והמכירה ותוציא אותך
עם תוכנית פעולה מותאמת אישית
ליישום כבר ממחר.

מפגשים

שעות למפגש

נושאים מרכזיים

תוכנית פריצה עוצמתית.

לא תצאו מהסדנה הזו
בלי תוכנית פעולה פרקטית ליישום.

אם אתה רוצה לשים סוף לדאגה מלקוחות חדשים תשאיר פרטים כאן -

אם עוד לא יצא לנו להכיר

נעים מאוד, ניב בלי מאמן עסקי ואישי,
עם ניסיון של מעל 5 שנים בעולם היזמות והעסקים.

ב-5 השנים האחרונות הקמתי 4 עסקים מצליחים בעולמות האיקומרס,
נדל"ן ופתרונות עבודה לצעירים.

במהלך השנים הללו השקעתי אלפי שעות ללמידה ועשייה.
ספרים, קורסים, סדנאות וליווים עסקיים בסכום מצטבר של למעלה
מחצי מליון ש"ח, כשאת כל הידע הורדתי לשטח ובחנתי על העסקים שלי.

את המטרות העסקיות שהצבתי לעצמי בשנים האלו, הגשמתי.
אבל הבנתי שהתשוקה האמיתית שלי נמצאת במקום אחר- להוביל בעלי עסקים
ובעיקר צעירים להצלחה עסקית ואישית ולהפוך כל חלום שלהם למטרה מושגת.

אני מאמין בדבר פשוט- לעולם לא אלמד אחרים את מה שלא חוויתי על בשרי.
ואם אני צריך להצביע על 2 מיומנויות שגרמו לי להצליח בעסקים, הן שיווק חכם ויכולות
מכירה גבוהות. לא נולדתי איתן, פיתחתי אותן. ואני כאן כדי להעביר אותן גם אליכם.

 

אם עוד לא יצא לנו להכיר...

נעים מאוד, ניב בלי מאמן עסקי ואישי, עם ניסיון של מעל 5 שנים בעולם היזמות והעסקים.

ב-5 השנים האחרונות הקמתי 4 עסקים מצליחים בעולמות האיקומרס, נדל"ן
ופתרונות עבודה לצעירים.

במהלך השנים הללו השקעתי אלפי שעות ללמידה ועשייה. ספרים, קורסים, סדנאות וליווים עסקיים בסכום מצטבר של למעלה
מחצי מליון ש"ח, כשאת כל הידע הורדתי לשטח ובחנתי על העסקים שלי.

את המטרות העסקיות שהצבתי לעצמי
בשנים האלו, הגשמתי.
אבל הבנתי שהתשוקה האמיתית שלי נמצאת במקום אחר- להוביל בעלי עסקים ובעיקר צעירים להצלחה עסקית ואישית ולהפוך כל חלום שלהם למטרה מושגת.

אני מאמין בדבר פשוט- לעולם לא אלמד אחרים את מה שלא חוויתי על בשרי.
ואם אני צריך להצביע על 2 מיומנויות שגרמו לי להצליח בעסקים, הן שיווק חכם ויכולות מכירה גבוהות.
לא נולדתי איתן, פיתחתי אותן.
ואני כאן כדי להעביר אותן גם אליכם.

על מה נעבוד במפגשים?

ע

מ

מ

רק אל תקראו לזה כנס

אם לרגע עברה לך בראש התמונה שבה אני עומד על במה
ומדבר וכל הקהל יושב, מקשיב ומוחא כפיים.

אם לרגע עברה לך בראש התמונה שבה
אני עומד על במה ומדבר וכל הקהל יושב, מקשיב ומוחא כפיים.

אז לא.

כנסים זה נחמד ואפשר לקבל מהם ידע, אבל ידע זו לא המטרה שלי.
המטרה שלי היא להרטיט אנשים, לגרום להם לעשות פעולות כבר תוך
כדי הסדנה ולהיות חלק בלתי נפרד מהעשייה של כל אחד מהמשתתפים.

כשיהיה לכם מערך שיווק ומכירות יציב, אתם תדעו כמה לידים
יש לכם בכל חודש, תדעו איך למכור להם וכמה לקוחות נסגרים.

זה לא נגמר בשיווק ומכירה, כי ברגע שהשיווק והמכירות יתייצבו
ההכנסות יגדלו והחשיבה ההישרדותית של "מה יהיה מחר" תעלם,
ובמקומה יתפנה לכם זמן ומחשבה להתעסק בפיתוח של העסק שלכם.

כנסים זה נחמד ואפשר לקבל מהם ידע,
אבל ידע זו לא המטרה שלי.
המטרה שלי היא להרטיט אנשים, לגרום להם לעשות פעולות כבר תוך כדי הסדנה ולהיות חלק בלתי נפרד מהעשייה של כל אחד מהמשתתפים.

כשיהיה לכם מערך שיווק ומכירות יציב,
אתם תדעו כמה לידים יש לכם בכל חודש,
 תדעו איך למכור להם וכמה לקוחות נסגרים.

זה לא נגמר בשיווק ומכירה, כי ברגע שהשיווק והמכירות יתייצבו ההכנסות יגדלו והחשיבה ההישרדותית של "מה יהיה מחר" תעלם,
ובמקומה יתפנה לכם זמן ומחשבה להתעסק בפיתוח של העסק שלכם.

תוכנית הפעולה תיצור לכם בהירות בתוך הערפל
ותוביל אתכם במסלול המהיר להפוך למותג ברשת.

תוכנית הפעולה תיצור לכם בהירות בתוך הערפל ותוביל אתכם במסלול המהיר להפוך למותג ברשת.

אתם תוכלו לבחור באמת את הקהל שלכם ולסנן את כל מי שמוריד לכם את האנרגיה,
כל פניה תהיה מדויקת ושיחות המכירה יהפכו מסיוט וסלידה למשהו שתהנו ממנו.

ועוד בונוס ענק ממני

אם אני צריך להצביע על דבר אחד שמכריע את התוצאות
האישיות והעסקיות של אדם בחיים, זו פתיחת תודעה.

ב-5 השנים האחרונות השקעתי למעלה מחצי מליון ש"ח
 על פתיחת התודעה האישית והעסקית שלי.
קיבלתי ידע, כלים ומיומנויות שהיו רחוקות ממני שנות אור,
 והיום הן חלק משמעותי בהצלחה שלי.

אם אני צריך להצביע על דבר אחד שמכריע את התוצאות האישיות והעסקיות של אדם בחיים, זו פתיחת תודעה.

ב-5 השנים האחרונות השקעתי למעלה מחצי מליון ש"ח על פתיחת התודעה האישית והעסקית שלי.
קיבלתי ידע, כלים ומיומנויות שהיו רחוקות ממני שנות אור, והיום הן חלק משמעותי בהצלחה שלי.

את כל הידע והכלים המהותיים להצלחה
ריכזתי לתוך ערכה אחת - בוסט לחיים.

את כל הידע והכלים המהותיים להצלחה ריכזתי לתוך ערכה אחת - בוסט לחיים.

הערכה נמכרת נכון לעכשיו במחיר של 297 ש"ח,
וכל משתתפי הסדנה יקבלו אותה ממני במתנה.

למה?
כי אני יודע שכל מי שילמד וישתמש בכלים בערכת בוסט לחיים,
יגיע לסדנה עם אקסטרה יכולות ויפיק ממנה פי כמה מאדם אחר.

א

איפה בדיוק זה קורה?

פיקא 13
ראשון לציון

עוד מתלבטים?
ביטוח מלא עליי.

אני יודע כמה קשה לתת אמון בעידן של היום
שבו כל אדם שני מוכר לך קורס של התעשרות מהירה ונעלם.

הסדנה הזו היא לא שגר ושכח.
אני כל כך בטוח בערך שתקבל, ככה שאני מוכן להתחייב לך באחריות מלאה-
אם בסיום המפגש הראשון בחרת מכל סיבה שהיא שלא להמשיך בסדנה,
תקבל החזר כספי מלא על כל סכום הסדנה בלי מרמור או פרצוף חמוץ.

רגע לפני שאתה קופץ להירשם

חשוב לי לציין שהסדנה לא מתאימה לכולם.

הסדנה מתאימה לכל נותני השירותים
שרוצים להפוך למאסטרים בשיווק ומכירות.

הסדנה מתאימה לכל נותני השירותים שרוצים להפוך למאסטרים בשיווק ומכירות.

אבל יש כמה סוגי אנשים שאני בוחר

שלא לעבוד איתם:

DOUBLE

מה ההשקעה שלך?

אני השקעתי מעל חצי מליון ש"ח בפיתוח אישי ועסקי ומשקיע
היום עשרות אלפי שקלים בחודש בשיווק והמכירות שלי.

היום, על כל שקל שאני מוציא אני מקבל חזרה פי כמה.
אבל אם לומר את האמת, סכום גדול ממה שהשקעתי
בעבר היה לא רלוונטי ואפילו טיפשי.

אני לא מתחרט על שקל, מבחינתי הכל הוא שכר לימוד
שקידם ופיתח אותי גם אם אני לא מבין בדיוק איך

אני השקעתי מעל חצי מליון ש"ח בפיתוח אישי ועסקי ומשקיע היום עשרות אלפי שקלים בחודש בשיווק והמכירות שלי.

היום, על כל שקל שאני מוציא
אני מקבל חזרה פי כמה.
אבל אם לומר את האמת, סכום גדול ממה שהשקעתי בעבר היה לא רלוונטי ואפילו טיפשי.

אני לא מתחרט על שקל, מבחינתי הכל הוא שכר לימוד שקידם ופיתח אותי גם אם אני לא מבין בדיוק איך.

אבל המטרה שלי היא לקצר לך את הדרך.

המטרה שלי היא לחסוך לך השקעה של מאות אלפי שקלים ולזכך לך
רק את התוכן שבאמת רלוונטי לך ליישום כבר מחר,לתת לך את כל הכלים
ברמה הכי פרקטית בלי להסתיר אצלי שום סודות עסקיים, הכל עובר אליך.

המטרה שלי היא לחסוך לך השקעה של מאות אלפי שקלים ולזכך לך רק את התוכן שבאמת רלוונטי לך ליישום כבר מחר, לתת לך את כל הכלים ברמה הכי פרקטית בלי להסתיר אצלי שום סודות עסקיים, הכל עובר אליך.

כמה זה יהיה שווה לך?

אם תיישם הכל (אם אתה כאן, זה יקרה), הערך יהיה שווה לך מאות
אלפי שקלים לאורך הדרך, ואם תתמיד ותתפתח עוד, גם מיליונים.

אבל זה לא הסכום שאתה הולך לשלם.
לא מיליונים, לא מאות ולא עשרות אלפים.

אתה הולך להשקיע סכום שהוא אפילו לא מאית ממה שיחזור אליך.

אם תיישם הכל (אם אתה כאן, זה יקרה),
הערך יהיה שווה לך מאות אלפי שקלים לאורך הדרך, ואם תתמיד ותתפתח עוד, גם מיליונים.

אבל זה לא הסכום שאתה הולך לשלם.
לא מיליונים, לא מאות ולא עשרות אלפים.

אתה הולך להשקיע סכום שהוא אפילו
 לא מאית ממה שיחזור אליך.

אז, במה אתה בוחר?

לצאת מהדף
ולחזור לבלאגן והתסכול.

"לחשוב על זה קצת"
וההזדמנות תעלם.

מספר המשתתפים בסדנה מוגבל ל-14 אנשים בלבד
במטרה לאפשר עבודה אישית יחד איתכם, כאשר יחד
איתי בסדנה יהיו 2 מנטורים נוספים שילוו אתכם.

מספר המשתתפים בסדנה מוגבל ל-14 אנשים בלבד במטרה לאפשר עבודה אישית יחד איתכם, כאשר יחד איתי בסדנה יהיו 2 מנטורים נוספים שילוו אתכם.

אם אתה רוצה לשים סוף לדאגה מלקוחות חדשים תשאיר פרטים כאן -

SCALE